Ghost Animation – Pokémon
Ghost Animation – Pokémon
Přízračná animace, kódována jako Haunting.swf, byla plánována k umístění na několika místech ve věži, mimo jiné také v centru cesty ve druhém patře. Samozřejmě s ní hráči nemohou přijít do kontaktu ani jakkoliv manipulovat.
To nechává plno lidí ve víře, že byla určena jen jako ,,dekorativní funkce pro pozadí“. Ale animaci přízraku je třeba zpomaleně zobrazovat v jednotlivých snímcích…
Celkem se skládá z padesáti devíti snímků
Nicméně po extrakci bylo objeveno, že zhruba polovina těchto snímků je standardní model přízraku užitý v Pocket Monsters. Zhruba čtvrtina ze zbývajících snímků se skládá ze statiky, která má za účel vytvořit efekt ,,mizení“.
Ale s těmito dávkami statiky se střídá několik snímků fotek ječících tváří spolu s obrazy kostnatého muže v plášti (předpokládá se, že jde o Smrtku) a několika mrtvolami. Význam skrytý za tímto vším je neznámý, zatímco pod přísahou ,,Video Games Commission Board“ hlavní programátor Hisashi Sogabe svědčil, že ,,si nebyl vědom výskytu těchto snímků“.
Ze všech jevů spojených s LTS se o této animaci nejvíce spekuluje. V práci ,,videohry a manipulace s lidskou myslí“ argumentoval Dr. Jackson Turner, že obrázky byly umístěny záměrně.
Vzhledem k jejich krátké době objevení se na obrazovce a grafických vlastností snímků Turner teorizuje, že byly určeny k podprahovému ovlivnění hráče do stále více děsivého a znepokojujícího pocitu.
Original: Ghost Animation
Další Creepypasta: The Blue Man